پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S 


قیمت : 399000 تومان


برند : Maxeeder


پستی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S 


قیمت پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S


 


نقد و بررسی تخصصی

با وجود یک سیستم صوتی مناسب، هم راننده و هم سرنشینان خودرو لذت بیشتری از مسیر می‌برند. گوش‌دادن به موزیک‌های موردعلاقه باعث می‌شود افراد حاضر در خودرو، کمتر متوجه طولانی‌بودن مسیر شوند و در نتیجه احساس خستگی نکنند. پخش‌کننده‌ی خودروی «مکسیدر» (Maxeeder) می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای سیستم صوتی خودروی شما باشد. این محصول با مدل «MX-DLF2706S» به بازار عرضه شده است.

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S

طراحی و ساخت

پخش‌کننده‌های خودرو در دو گروه 1DIN و 2DIN  موجودند. گروه 1DIN به پخش‌کننده‌هایی اختصاص دارد که پنل آن‌ها ال‌سی‌دی ندارد یا ال‌سی‌دی آن‌ها کوچک است. گروه 2DIN هم مختص پخش‌کننده‌های ال‌سی‌دی‌دار است. این محصول در گروه پخش‌کننده‌های 1DIN قرار دارد و در ابعادی برابر با 50×180×130 میلی‌متر تولید شده است. وزن محصول هم فقط 430 گرم است.

پنل و مشخصات آن

در انتخاب پخش‌کننده، معمولا افراد به زیبایی پنل آن توجه زیادی می‌کنند. نحوه‌ی نمایش ترک درحال‌پخش و نور پس‌زمینه باعث زیبایی پنل می‌شود. این محصول دارای نور پس زمینه‌ی قرمز است و پنل آن از پخش‌کننده جدا نمی‌شود.

پورت USB

امروزه کمتر کسی برای گوش‌دادن به موسیقی از سی‌دی و دی‌وی‌دی استفاده می‌کند. با ورود حافظه‌های USB به بازار، شرکت‌های تولید پخش‌کننده هم از این تکنولوژی در محصولاتشان استفاده کرده‌اند. این پخش‌کننده هم به یک پورت USB  مجهز بوده که در قسمت جلوی آن تعبیه شده است. شما می‌توانید موزیک‌های دلخواهتان را روی حافظه‌ی USB ذخیره کرده و ‌هنگام رانندگی از طریق این پخش‌کننده به آن‌ها گوش دهید.

پورت AUX

پخش‌کننده‌ی مکسیدر به پورت AUX هم مجهز است. این پورت به ‌شما کمک می‌کند تا از پخش‌کننده به‌عنوان میکروفون گوشی و تبلت خود استفاده کنید. کافی است توسط کابل AUX، گوشی یا تبلت را از طریق این پورت به پخش‌کننده متصل کنید. در این حالت شما می‌توانید موزیک‌های ذخیره‌شده روی حافظه‌ی گوشی و تبلت را بدین وسیله پخش کنید. علاوه‌بر این پورت، دستگاه به کارت‌خوان SD هم مجهز است که با ذخیره‌ی موزیک روی کارت SD، به‌وسیله‌ی این پخش‌کننده می‌توانید به موزیک‌ها گوش دهید.

دیگر ویژگی‌ها

این پخش‌کننده کیفیت صدای 16 بیت دارد و حداکثر قدرت صدای خروجی آن 75×4 وات است. این قدرت صدا برای لذت‌بردن از موزیک در فضای خودرو کافی است. در قسمت پشت پخش‌کننده، خروجی‌های صدای آن قرار دارند. این محصول دارای 2 عدد خروجی RCA برای اتصال به بلندگوست و خروجی مستقیم برای ساب‌ووفر ندارد.

سخن آخر

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S با سایز 1DIN به بازار عرضه شده است. این محصول از قابلیت پخش فایل‌های mp3 به‌وسیله‌ی پورت USB، AUX و کارت‌خوان SD برخوردار است و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای سیستم صوتی خودروی شما باشد.

 


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


دستگاه پخش فوق یکی از محصولات خوش‌قیمت شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) است. این محصول دو جفت درگاه RCA دارد که می‌توان به آن، دو جفت باند یا یک جفت باند و یک ساب‌ووفر متصل کرد؛ هرچند باید این نکته را مدنظر قرار داد که نمی‌توان توقع خروجی بالایی از آن‌ها داشت. سایز این دستگاه پخش خودرو 1DIN بوده و از صفحه‌نمایشی کوچک با نور پس‌زمینه‌ی قرمزرنگ برخوردار است. برای پخش موسیقی با این محصول می‌توانید از سه درگاه USB، AUX و کارت‌خوان استفاده کنید. این دستگاه پخش قادر است فایل‌های صوتی با فرمت MP3 را اجرا کند. یکی از معایب این دستگاه، متصل‌بودن پنل به پایه است و کاربر نمی‌تواند آن را جدا کند. این محصول یک ریموت‌کنترل دارد و رادیوی آن می‌تواند موج‌های FM و AM را پخش کند. شرکت مکسیدر این دستگاه را تحت‌عنوان مدل «MX-DLF2706S» به بازار عرضه می‌کند.


 



تصاویر بیشتر


 



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S


 


 


پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S ارزان , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S با قیمت ارزان , Maxeeder ارزان , Maxeeder با قیمت ارزان , پستی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S , اینترنتی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S, پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S با قیمت 399000 , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S فقط 399000 , Maxeeder پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S , Maxeeder با قیمت 399000,kharid پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S, gheymat پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DLF2706S  


اینترنتی خودرو ,مکسیدر ,محصول ,dlf2706s ,پخش‌کننده ,پورت ,خودرو مکسیدر ,سیستم صوتی ,dlf2706s , maxeeder ,بازار عرضه ,مشاهده جزئیات محصول ,می‌تواند گزینه‌ی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش بهترین نوع درب ضد سرقت در ایران خرید بک لینک با کیفیت دانلود قسمت 15 سریال ساخت ایران 2 دانلود آهنگ بی کلام